Як раз і назавжди позбутися невпевненості у своїх силах і вміннях

Чому людям дуже часто легше бачити чужі плюси, аніж назвати свої?

От коли говориш сам про себе, то чомусь те, в чому ти класний, може здатися чимось дуже звичайним, єрундовим, ніби «та що в тому такого, всі так вміють»! В результаті перерахував уже для себе пунктів 7, а класного нічого вибрати не можеш А якщо ти будеш про Когось говорити, то по-перше знайдеш мінімум 18 чужих крутих пунктів, а по-друге всі вони виявляться супер перевагами в твоїх очах! А от той Хтось сам про себе може плюсів не знайти, а про Твої здібності може лекцію прочитати: «Як бути успішним і все могти».

Я одного разу з захопленням слухала як одна мама вміє якусь стару річ (наприклад, джинси) переробити в іншу так, що вийде, наприклад, нова сумка. Каже: «це не складно, напевно щось подібне більшість вдома робить, в цьому нічого особливого нема». А для мене особисто – це взагалі щось анріал! Бо я не надто дружу з шиттям. В моїх очах – це дуже великий талант і вміння. І ще й яку фантазію треба мати, а не просто шити.

Це, напевно, має бути «лакмусовим папірцем» – як тільки здається, що твоє вміння рядове і буденне, то насправді, треба уважніше «придивитися» до нього. Все логічно. Наша здібність вдається нам з природньою легкістю, бо це наш талант. Аж з такою легкістю, що деколи ми можемо цьому навіть не надавати цінності.

Недавно розвеселило мене одне спостереження. Найшли на мене спогади, я в ранній юності танцями займалася. Знайшла сайт свого колективу. Мій колишній партнер зараз тренер. Є окрема сторінка з описом його перемог як танцюриста. І я читаю: багаторазовий переможець відкритих Чемпіонатів області, чемпіон України, переможець відкритого кубку України … там ще довгий перелік Перша думка: «Який же він крутий!» Проходить декілька секунд і я починаю розуміти, що нагороди включають той час, коли ми танцювали у парі. О! Так це я крута! Виходить, що навіть тоді, коли є «висока оцінка одна на двох», ти можеш умудритися не себе-любиму першою похвалити.

Впевнена, у кожного є свій чемпіонський список! Може ти єдиний серед усіх сусідів так апетитно готуєш вечерю, що, коли додому усі зголоднілі повертаються – мріють, щоб цей аромат йшов з їхньої квартири. Може ти володієш таким мистецтвом ведення переговорів, що найшвидше з усіх подруг-мам вмієш заохочувати тата закрити ноутбук і прогулятися з дитиною перед вечірнім сном. А може ти вмієш вчасно позбуватися від зайвого лахміття в квартирі? До речі, я так дивлюся, зараз досить популярна річ навчати (навіть за гроші) позбуватися непотрібного.

От таке своє “переможне портфоліо” треба обов’язково на видному місці розмістити. Хай це буде «напоминалочкой». Якщо прийдуть будь-які сумніви щодо цінності того, що робиш і чим займаєшся – одразу треба пригадувати, що до своїх плюсів слід уважніше придивлятися.

Чим краще підрахуємо свої таланти, тим легше і впевненіше знайдеться справа, в яку захочеться ці всі вміння внести!
Так мені здається

Залишити відповідь

