Як не загубити СЕБЕ після народження дитини

“В мене зараз інше життя,
я вже не та” ..

Давно такого не було! А от в неділю сталося. Ще вранці я просто приємно спілкувалася у колі дуже класних дівчат на “Ранку для мами”. І вже вночі (саме вночі) потік ідей, думок і радості від нафантазованого і намріяного не давав заснути! Результативненько в той день я поїла сирники у «Мафії»

Ми говорили про самореалізацію. Розмова навіяла власні роздуми і висновки. Хочу з вами поділитися натхненням до ревізії «власного Я».

Думаю, багато хто погодиться, що народження дітей змінює наше життя. У когось більше, у когось менше – але зміни все ж є. Не всім ці переміни легко “даються”.

Яке найбільше щастя в житті кожної людини? Мені здається – це мати таке відчуття, що ти реалізований на всі 100%! Коли щодня у тебе очі іскряться ТВОЄЮ СПРАВОЮ ЖИТТЯ! І не важливо чи це у тебе робота від 09:00 до 18:00, чи у тебе власний бізнес, чи ти вдома, чи спортсмен, чи митець. НЕ ВАЖЛИВО! А суть в тому, що коли ти “в своєму процесі творіння”, то час летить непомітно! І як кажуть хороші люди і пишуть мудрі книжки – коли ти запросто погодишся “робити цю роботу”, навіть якщо б за неї не платили гроші! Аж уявити складно той об’єм задоволення, якщо твоя радість все ж таки буде приносити ще й прибуток

Хтось, хто до народження дитини, по справжньому кайфував від своєї роботи – може переживати стан: “все пропало. І я пропала. Де моє Я в цьому всьому вихорі подій і клопоту!?”

У того, хто і раніше особливого задоволення від своєї професії не отримував, може виникнути, на мій погляд, аж цілих три варіанти розвитку подій
Стан 1.
Було «не те»! Та й зараз не дуже цікаво. Все одне і те ж. Почекаю, може колись щось зміниться і стане веселіше жити.
Стан 2.
Було «не те», але я більше так не хочу. Я шукаю, шукаю, вже 2 роки шукаю себе і свою справу. Нічого! ще пошукаю, але все ж знайду!
Стан 3.
Я знайшла! Ура! Я живу в неймовірному задоволенні від відчуття РЕАЛІЗАЦІЇ СЕБЕ!

Тест.Прочитайте ці рядки:
“В мене зараз інше життя, я вже не та”.

Прислухайтеся до себе, Вам це було читати сумно чи радісно?

Які Ваші зміни:
– зупинилась
– в пошуку
– маю величезне задоволення від самореалізації
???

Ще, до речі, можливий один варіант. Коли заняття дівчини, до народження дитини було дуже і дуже їй до душі. Але наступила декретна відпустка і що ж? Тепер треба ПЕРЕЧЕКАТИ три роки. А якщо появиться ще один малюк .. ну гаразд, можливо треба перечекати 6 років, а тоді: О! УРА! Я знову буду щаслива!!!
А ті 6-9 років чекання, що з ними робити?

Якщо підсумувати, то я радикальна прихильниця того, що в будь-який період свого життя треба шукати і знаходити себе і свою справу! Нічого і нікуди не відкладати. Немає ніякого сенсу проживати роки, шкодуючи за минулим, чи в очікуванні майбутнього!

З маленькими дітками складно робити справу? Можливо, складно. Але дуже навіть реально

Нерідко у нас може виникати і заминка в голові: «Я не знаю, що б мені насправді хотілося робити».

Рецепт.
Як тільки акліматизувалися після народження дитини – починайте ДУМАТИ над своїм бажанням і покликанням у цьому житті.

Як шукати? За порадою «Ранку для мами» треба вибрати ті заняття, які для вас улюблені, приємні, цікаві. Все запишіть! Якщо треба думати місяць – приділяйте увагу цьому кожен день, нехай місяць-два-три будуть в роздумах, але результат точно прийде.

Далі подумайте над можливими потребами чи проблемами людей, які ви можете вирішувати завдяки реалізації ваших улюблених занять.

А коли придумали, то не чекайте особливо ідеальних і сприятливих обставин, щоб почати діяти і пробувати! Просто треба починати та й все.

п.с. Дівчата-«Ранок для мами», дякую вам за всі ваші ідеї, мозковий штурм і дуже-дуже приємне спілкування!

Залишити відповідь

