Всім, хто любить піцу і розмови про здорове харчування

Це я така. Не буду сама себе обманювати.
Мені дуже подобаються розмови про здорове харчування, і, водночас, мене не може відпустити запах смаженої картопельки з відбивною … мене не може відпустити стакан молочка з булочкою з яблучним повидлом… і .. стоп.

Так от.
Хочу розповісти, що зустріч “Мамы в Скворечнике” була неймовірно задушевна!! Я давно внутрішньо не розслаблялася аж настільки! )) Пляж, вода, приємна погода, діти, безпечний простір .. Я разом з сином і, водночас, кожен з нас поринув в себе і природу.

Одна з наших розмов стосувалася здорового харчування. Знайомство мене «активізувало»: «Я Катя і я сироїд 3 роки», «Настя, сироїд 5 років», «Таня, веган 7 років». (всі імена вигадані, будь-які збіги – випадковість ) Я вже уявляла як прозвучить моє «Їм здебільшого всю їжу, окрім відверто шкідливої» ))) Мене морально врятувало те, що переді мною ще декілька дівчат виявилися «із всеїдних», і я трошки розслабилася )) Під час «лекції» зовсім розслабилася, бо вона стосувалася якраз збалансованого хорошого здорового харчування без крайнощів. З «азами» я вже давно знайома була, але почула і багато чого нового для себе.

Прийшов час і треба було малюка вкласти спати. Ми від’їхали з візком. Обідня пора закликала мій апетит і я, користуючись моментом, дістала свій бутерброд з ковбаскою і тихенько гарненько поїла )))

Можливо, якби з самого дитинства ми мали потрібний раціон – то в дорослому житті не треба було би спеціально «старатися» певним чином їсти. Просто мали би звичку та й все. Тому, мабуть, слід уважно ставитися до формування меню для маленьких.

Є різні підходи до «правильності» у харчуванні, тому в жодному разі не маю на меті агітувати за конкретний варіант. Але! Можливо, цей допис просто заохотить Когось пошукати більше інформації на цю тему, переглянути Свій раціон і вибрати те, що підходить саме Йому ))

Основне, що занотувала:
– їжу не запиваємо. Тобто, улюблений чайочок після їди треба відміняти.
– фрукти їмо завжди «до» прийому їжі і ніколи «після». «До» – це за 40-30 хвилин.
– до їди варто попити тепленької водички (можна з лимоном), приблизно за 20 хвилин.
– на сніданок – фрукти чи ягоди. Можна творог з ягодами. Для діток цей підхід також рекомендується, але коротший проміжок у часі між фруктовим сніданком і наступним прийомом їжі.
– дорослі їдять лише фрукти або творог з ягодами до 12-ї, а дітки після фруктового сніданку вже через годинку можуть їсти безмолочну кашу з маслом і ягодами. Масло слід використовувати домашнє, але топлене власноруч.

– мед варто не поєднувати ні з чим, їсти окремо. Тобто варіант – творог зі сметанкою і медом треба відкидати )))
– в обід обов’язковий салат, в якому багато всього «зеленого». Також, це може бути «зелений коктейль».
– м’ясо поєднуємо з овочами. З кашою – ні. З картоплею – ні. І в супі також має «плавати» або м’яско, або крупа. Відповідно і картоплю забираємо, якщо є м’ясо у супі.

Це основне, а ще було багато цікавих деталей про те, як вірно готувати бобові, про конопляне молоко, риб’ячий жир, лляну олію, омега 3, -6, -9 і … ця тема не має краю )))))

Будьмо здорові! ))

Мама – “Вихідна” у Facebook   https://www.facebook.com/Mama-Vykhidna-935156856610172/

Залишити відповідь

