Топ 5 ̶п̶о̶м̶и̶л̶о̶к̶ ідей для новоспеченої мами

В неділю ми з малюком пішли на другий пікнік Promum. В одній із «лекцій» зачепили тему раннього періоду материнства. Навіяли спогади ))

Пригадала, як я справлялася в найперший місяць після народження малечі. Пройшло півтора року, тепер можу узагальнити і поділитися своїм досвідом.

В найперший місяць я би точно радила не «геройствувати»!! Я чомусь для себе тоді вирішила, що в мене має бути все на «5» з плюсом. Кожний день – прогулянки, зачіска, макіяж, мита підлога, прасовані пеленки, приготування їжі, «аудіокнижку – у вуха», щоб ввечері з чоловіком «інтелектуальну» розмову не пропустити. Такий собі ultra all inclusive влаштувала.

Мене вистачило рівно на півтора тижні! Далі я просто «виключилася». Це я зрозуміла тільки тоді, коли закип’ятила воду у чайнику, умудрилася сплутати його з глечиком і полила окропом вазон. Пальма чудом вижила, але я в той момент «перевернула» своє бачення того «як треба».

Отже, 5 основних ідей для новоспеченої мами.

1. Номер один – зробити все можливе для того, щоб вдень декілька раз спати разом з малечою. Перший місяць – дуже хитрий. Якщо розібратися – там все елементарно! Погодували, помили, переодягли, погуляли, вклали спати. Але є одне але!! Це все повторюється кожні три години. І вночі також!! І, на мій погляд, саме через поганий сон мами – перші місяці такі втомлюючі.

Всі дітки різні, але здебільшого малюки досить багато в перший місяць сплять. Не треба мамі з самого ранку (в перший сон ранішній) братися за всю хатню роботу, готування їжі і зачіску! Мама іде спати!!

Далі прокинулися, поїли – гуляти на вулицю. Це приблизно з 10-ї до 12-ї. Прийшли додому, поїли – мама іде спати! Не треба хвилюватися, що себе дуже любиш – відсутність ночі все компенсує!! О 15-тій прокинулися /поїли – гуляти на вулицю. Повернулися – от тепер можна приділити час приготуванню вечері і зачісці )) У нас так виходило, що завжди перед приходом чоловіка ввечері, малюк ще раз встигав заснути і я спокійно вкладалася у часі з цими всіма приготуваннями.

2. Мита підлога кожний день – це святе. Принаймні в перший місяць )) Я прихильниця цього правила )) Але ж мама вирішила, що вдень вона тепер спить. Отже, ще до народження дитини треба домовитися з чоловіком, що ця справа закріплюється за ним. Не треба лякати його всією квартирою і довічністю. Але декілька місяців, одна кімната і кожного вечора – треба домовитися ))) Я після двох тижнів домовилася, отже – реально.

3. Перші місяці я прасувала. Але тепер мама вдень спить. Куди прасування вписати? У дитини є такий сон: приблизно з 22-ї до дванадцятої ночі. Я в цей проміжок жодного разу не змогла поспати. Навіть, якщо лягала в ліжко, то не встигала заснути. Час – на вітер. Прасування тепер вносимо сюди.

4. Приготування їжі. Якщо є така можливість, то мене, наприклад, дуже виручало, коли бабусі наші у перші тижні передавали чоловіком, після роботи, вже приготовлену їжу.

5. У назві я не даремно закреслила «помилки»! Побачите, Вам часто будуть казати, що щось Ви робите не те! )) І це дуже підступно з часом починає маму сильно хвилювати. Не зважайте!

Ви прочитали книжку про догляд за дитиною? Все! Тепер Ви апріорі не можете зробити щось катастрофічно неправильне! І навіть книжку пропускайте через свою інтуїцію, відчуття і поведінку дитини!

Все, що я написала тут – це лише власний досвід. Завжди слухайте тільки відчуття вашого комфорту! Я не шкодую про свої перші півтора тижні, коли начебто занадто багато затрачала енергії. Тоді (внутрішньо) мені це було потрібно. Я мала відчуття драйву і радості, що я так багато можу. А потім прийшло інше бажання, інше відчуття комфорту. Все. Підхід змінила. А для дитини мамин комфорт, настрій і усмішка – це саме важливе.

Розумію, що коли дітей більше, ніж «один» – то графік у мами точно геть інший )) Тому ідеї, які написала – це швидше як «початковий рівень» )) «Стартовий» ))

Мама – “Вихідна” у Facebook   https://www.facebook.com/Mama-Vykhidna-935156856610172/

Залишити відповідь

