У далеку прогулянку містом з малою дитиною і візком: їхати чи краще й не пробувати?

П’ятниця – ранок. «Промінчики сонця у вікно» і всю іншу романтику я пропустила. Прокинулася дуже рано, дуже швидко і дуже тихо.

Повернувшись додому після відпустки, я себе щось зовсім берегти перестала. Раніше, якщо хотіла іти кудись далі, ніж «300 метрів» від рідної вулиці, то вже обов’язково мав підвозити чоловік. А тепер мене підмінили. Тепер мені не ліньки прокинутися рано, щоб зібрати велику сумку, наготувати на весь день їду (з собою) і поїхати з малюком гуляти дааалеко в місто )) Самі, з візком, на метро і маршрутках.

Назва «Пікнік для мам» прозвучала заманливо і ми поїхали на ВДНГ.

Маршрутка.
Я дуже хотіла – і вона приїхала майже пуста, з хорошими людьми, які допомогли з візком. Ну звісно дорога непроста. Але! Так, я усміхалася і жартувала, щоб і самій було легше і, щоб добрий водій у хорошому настрої терпляче чекав 3 хвилини спершу, коли ми «завантажувалися», а потім – коли «вивантажувалися» )))

Пішохідний перехід.
Відстань між колесами нашого візка не мала нічого спільного з запропонованим з’їздом на сходах. Я гарненько склала сумки на візок. Чекаю «міцні руки», нема куди діватися. Можу сказати, що здебільшого біля ВДНГ ходять дівчата )))) І тут .. Піднімається сходами претендент-МРІЯ!! Хлопчина – супер спортивний! Побачив нас «в очікуванні» і сам підійшов. А за ним одразу підійшов ще чоловік старшого віку і впевнено до хлопця сказав: «Я допоможу тобі»! )) Ура! Ми подякували і поїхали далі.

Майстер-клас.
Формат – мами зайняті своєю темою, а діти поруч мають чим цікавим займатися. Цього разу ми пройшли цей тест! )) Три години! Ми були разом з малюком, і, водночас, кожен з нас був «для себе»! Мамочки, якщо Ви хочете відвідати будь-яку подію разом з дітьми і вагаєтеся: «а чи складно, а чи витримає малюк, а що як захникає?» і тд – СПРОБУЙТЕ такий формат. Було приблизно 15 мам, деякі і з двома дітьми – і все гарненько пройшло.

Обід.

Все ж ці всі ранішні події, напевно, тримали мене у міцному тонусі. Коли ми поїли в обід, я ніби «видихнула» … і очі закриватися почали не тільки в малечі. Ну просто .. от засну зараз посеред міста на лавці і все… Не довго думаючи, ми пішли до басейну. Впали обоє на лежак і заснули ))) А коли прокинулися – виявилося, що проспали свій ліміт часу! Це мене підняло за одну секунду «на рівні ноги».

А ввечері нам повезло, і додому нас забрав тато ))

Субота.
Натхнення не покинуло мене і ми поїхали з малюком гуляти в Парк Перемоги. Цього разу додався переїзд у метро. В останню мить я вирішила – візок залишаю вдома. А оскільки дорога довга, то обідній сон був у малечі в мене на руках у метро, а потім у маршрутці.

Неділя.
Так, за ці два дні я втомилася. Втомлена, але щаслива! )) Мені сподобалися всі наші пригоди, і у сина – море вражень! І в неділю я спокійно дозволила собі відпочивати на рідненькій дитячій площадці.

Ми перепочили і завтра вдвох поїдемо вчитися готувати пастилу ))

Якщо є бажання – не вагайтеся! Пробуйте їхати самі з малечою на різні цікаві заходи. Так, це може бути не просто, але водночас дуже радісно! ))

Залишити відповідь

